marți, iunie 19

Zi de marţi

Simplitatea ta îmi aminteşte de Goga... da, da, poetul. Încurajările tale îmi dau puterea să nu renunţ. Ştiu că nu sunt perfectă... important este că îmi doresc să fac lucrurile bine. Accept critica, dar într-o anumită formă... ca şi cum la diverse produse, contează ambalajul.
Sunt sfâşiată de nedreptăţi şi temeri, emoţii şi gânduri... 
Încerc să-mi repet tot ce am învăţ la cursurile de dezvoltare personală, la cele despre inteligenţa emoţională. Când văd cum oamenii deştepţi - exemplu Mircea Diaconu - sunt jigniţi, eu nu mai am pretenţii de niciun fel. 
 Am învăţat azi, că viaţa îmi dă lecţiile cele mai importante... Îmi doresc să le memorez...
Se apropie vacanţa...

7 comentarii:

Anonim spunea...

@Liviu: Cine te-a mai suparat criticandu-te? :)

DOAR NOI spunea...

@ Liviu:

Cred ca si tu putin.... :)

DOAR NOI spunea...

@Liviu:

Stiu ca iti place s acrezi ca lumea mea, postarile mele se invartesc in jurul tau... hahhahaha....

Nu am cum sa nu iti fac pe plac... sa nu iti marturisesc ca esti CRITICUL CEL MAI CRITIC DIN CATI CRITICI M-AU CRITICAT IN CRITICA MEA. :))

E UN JOC D ECUVINTE..SA NU TE IEI DE MINE....

Anonim spunea...

@Liviu: Cu putine exceptii cred ca fiecare cititor al blogului tau crede ca postarile se invart in jurul lui. Sunt atat de bine scrie incat ti-e imposibil sa nu te crezi vizat. Probabil ca ai inventat un fel de personaj ideal care are putin din toti, si din cauza asta ne indentificam toti cu el.

DOAR NOI spunea...

@ Liviu:

Multumesc. Ma simt flatata... cred ca este mai degraba faptul ca unii dintre cititori se regasesc in trairile, emotiile descrise, simtite de mine. :)

Anonim spunea...

@Liviu: Cam asa ceva, insa este un joc destul de periculos. Un blog e o aparitie publica, un ziar sau o gazeta de perete. Oamenii pot deveni banuitori si-ti pot ascunde multe lucruri. Nu stiu daca de dragul de a te confesa public - caci nu e vorba de un jurnal tinut intre doua coperti - merita ca prietenii sa se poarte cu manusi.

DOAR NOI spunea...

@Liviu:
Eu cred ca faci din tantar armasar... exagerezi... :)
Ai tu un gram de paranoia.... atata tot.
Unele sunt scrise atat de ambiguu incat doar eu pot stii ce am vrut a spune...
Stai linistit.... respira... :)