duminică, iunie 3

Noi...

Cand povestile au mirosul tau, zambesc si imi adun ultimele puteri pentru a le scrie...
Mi-e cald si frig... mi-e bine cand te stiu fericit, departe, gandindu-te arareori la mine, dar atunci e atat de intens, incat face "toti banii".
Dimineata are zambetul tau.... 
Capsunile au gustul dulce al buzelor tale...
Muzica are ritmul dansurilor noastre...
Apa ce-mi mangaie pielea, imi aminteste de degetele tale... 
Cand vad un desen, gandul imi zboara la tine.... la talentul tau... Hai, te rog, aduna-ti curajul si ai grija de sufletul tau ce plange dupa pasiunile lui....
Sunt singura... aici, dar stiu ca din cand in cand sunt alaturi de tine, in sufletul si-n gandurile tale...
Am libertatea de a te iubi cu masura... ocaua mica... sau kilogram.... 
Cartile si discutiile cultural-artistice ne pastreaza unul langa altul.... 
Stii ce vreau? O vacanta cu tine... Un zbor spre sufletul tau... si o carte cu povestea noastra....

Niciun comentariu: