sâmbătă, iunie 2

BOOKFEST 2012

Am ajuns la Bookfest. Multe reduceri... aglomeratie... oameni dragi... 
Din pacate nu am bani pentru carti, desi cartiminunate s epot gasi la numai 5 lei, ba chiar mai putin ( 3 si chiar 1 leu...carti pentru premii scolare, literatura universala  etc. :)
Am asistat putin la lansarea domnului Horatiu Malaele, la editura ALL. "RATACIRI" se numeste cartea domniei sale. Am rasfoit-o. Are numai 82 de pagini, se citeste usor.... si am retinut o afirmatie: "Cand spui despre o femeie ca are cap frumos sau picioare superbe, adevarul est eundeva la mijloc". :)
La Aramis am vazut colectia BPT (Biblioteca pentru toti) intr-o forma noua... la numai 5 lei... Turgheniev, Esenin, Cehov, Balzac... etc. 
Ideal este sa va luati carti pentru un concediu de poveste.... :)

Niciun comentariu: