duminică, mai 27

Oameni

Sunt putin suparata pe oameni...  iert... am invatat sa fac asta cu bucurie si liniste. Am rugat pe cineva sa mearga in locul meu sa-mi rezolve o problema. Nu din comoditate, ci pur si simplu ca aveam ore. Mi-a rezolvat problema, dar si costul a fost pe masura. Asa imi trebuie! Luxul si prostia se platesc. Mereu am avut parte de oameni care au profitat de pe urma mea.
Astazi povesteam unui prieten, care fara a-i cere, s-a oferit sa-i vireze niste bani pana ma reabilitez.
Lumea este atat de mica, incat uneori ne dam cap in cap... si cerem zambind sa ne mai dam o data, ca sa nu ramanem prosti. Ca in copilarie. 
Sunt incurajata - chiar de un domn ce-mi este colaborator in lumea povestilor - sa scriu cartea despre barbati. Pe mine ma amuza faptul ca, zilnic, adun cate o intamplare (hilara sau dureroasa) din partea unui mascul feroce.... care m-ar iubi de as vedea stele verzi, dar sunt prea razboinica pentru el sau prea ocupata... sau prea dedicata carierei sau prea agatata in stereotipuri.... etc. etc.
Dupa examenele fierbinti ale verii, stiu ca aceasta carte va fi metoda mea de relaxare.

Niciun comentariu: