sâmbătă, mai 12

Evadare

Mi-e dor de natura.... de imbratisat copaci... 
Azi este ziua Let's do it!  Se iese la facut curat in intreaga tara. Insa, starea de sanatate a actorului Serban Ionescu, care a fost intepat de o capusa, ma sperie. Si animalele au luat-o razna! Colega mea muscata de caine de muschii fesieri in timp ce pedala... Capusele care fac ravagii... Doamne, indura-te de noi!
Oamenii se degradeaza comportamental pe zi ce trece. E infricosator. :)
Am finalizat cartea "Eliberare de cunoscut". Am inteles ca arta, lectura, sunt de fapt refugii ale omului de propriul sine. Am inteles ca timpul este spatiul dintre idee si actiune. Asta referitor la timpul psihologic. Am acceptat ideea ca suntem singuri cu amintirile noastre, chiar daca suntem inconjurati de sute de oameni.
Imi doresc o evadare in natura... 
Imi doresc sa vizitez locuri noi...
Imi doresc sa cunosc oameni frumosi sufleteste, veseli, blanzi...
Maine la Muzeul Grigore Antipa este o prezentare despre paianjeni. La ora 11... daca va intereseaza.... GO!
Evadez pentru cateva zile din lumea internetului.... stau la soare, la umbra, ascult cantecul pasarilor...:)
Weekend divin va doresc, cu zambete, bucurii, imbratisari, oameni dragi alaturi, veselie, impliniri, armonie. :)




Niciun comentariu: