vineri, mai 25

Emotionant pentru mine

 Un om deosebit... o femeie care imi e tare draga si imi este model d eviata, de ambitie, de reusita, de putere si de optimism, mi-a scris aceste randuri, cand aveam mai multa nevoie de o incurajare, d eun sut in fund cum se spune. 
Este raspunsul la o rugaminte de a-mi fi alaturi in momente importante si foarte emtionante pentru mine.... :)
 
"Desigur  Claudia , dar.......... Maine plec la Darabani , la tata si nu stiu cum il gasesc ; eu sper sa ma intorc pana atunci; daca sunt in Bucuresti , mi-ar face o deosebita placere sa fiu in acest moment important din viata ta alaturi de tine; stii cat de mult te apreciez si iubesc eu , nu ?
Pana atunci iti doresc sa ai putere sa le poti rezolva pe toate cu bine , sa fii fericita si iubita !
Mi-i dor de tine  !
...pupici...imbratisari si ganduri bune cu mult drag ;
Aspazia"
 
MULTUMESC! VA ADOR SI VA IMBRATISEZ CU DRAG SI MARE ADMIRATIE!
SI MIE IMI ESTE UN DOR TERIBIL DE DVS. :)

Niciun comentariu: