vineri, mai 25

Croaziera de neuitat (primita pe mail)

Dragul meu "francez"...
N-am sa uit niciodata acea privire luuuuuunga, ultima din viata noastra ( ca in filme: cand totul se temrina; bine ca am scapat teferi). Nu voi uita nicicand vocea ta suava, veselia din privire, degetele tale atingandu-mi pielea din spatele genunchiului (acolo iti placea tie cel mai mult), zambetul tau sarmant, mesajele tale de noapte buna in miez de noapte direct din Paris.
Ma bucur ca ti-ai gasit fericirea.... eu sunt fericita.... am fost mereu. Eu imi caut (dar nu insistent) implinirea....
- Cu o asemenea personalitate vei reusi! 
Sunt cuvintele tale. Ti le amintesti?
Iti daruiesc aceasta croaziera virtuala....
Voi scrie despre tine la categoria barbat romantic, dar neserios.... fara cuvant....

Niciun comentariu: