duminică, aprilie 29

Sâmbăta mea

Opresc ceasul, ştiind că e sâmbătă. Mă trezesc speriată, deoarece uitasem că am întâlnire de "afaceri" la 10.30, la librăria Bastilia. Ajung la 10.40. Linişte. Discut despre poveştile mele. O actriţă îmi spune că ştie poveştile mele de undeva.
- Poate de la radio Itsy Bitsy. 
- Da, de acolo. Eu te voi ajuta să îţi promovezi poveştile. Voi vorbi la şcoală la fiul meu despre ele.
- Mulţumesc.
Urmează un spectacol, o combinaţie de lectură şi teatru, având ca temă "ABC-ul bunelor maniere". Puţini copii astăzi. Păcat.... a fost atât de frumos! E soare şi frumos, ştiu, recunosc. Dar dimineaţa poate fi inclusă în program o activitate educaţional, apoi ieşiri la iarbă verde. 
Merg să returnez cărţile la biblioteca Meropolitană. Apoi mă pierd câteva minute printre rafturile unei librării. Îmi amintesc că nu am mâncat nimic şi ceasul indica orele 13. Cumpăr nişte rulouri cu caşcaval. A urmat workshop-ul despre "Inteligenţa emoţională", susţinut de o bună amică. M-am bucurat când am vazut-o. Este o tipă ambiţioasă, care ştie ce vrea, care munceşte foarte mult pentru visele ei. A fost o prezentare drăguţă, dat fiind faptul că era prima dată.

Lectură... greşeli repetate... şoapte... gânduri... muzică.... armonie şi echilibru...

Niciun comentariu: