luni, aprilie 23

Eu şi răbdarea....

.... baba şi mitraliera. Mereu mi-am impus să am răbdare. DA, D, DA. RĂB-DA-RE!!!!

Am rugat un prieten, ce lucrează la o editură (deci are experienţă şi răbdare... şi şcoala vieţii având vreo 51 de ani) să-mi corecteze un manuscris. Îmi trimite un mail că teza este corectată dar nu poate fi trimisă pe mail. Îl sun, rugându-l să o expedieze prin transfer.ro. 

- Gata, am trimis-o.
Verific mailul.
-N-a ajuns.
-Aşteaptă... off... fiţi-ar răbdarea de râs să îţi fie.
- hahaha... doar mă cunoşti.
- Ar trebui să înţelegi foarte bine bărbaţii.... să vezi şi tu cum e să ţi doreşti "ceva" şi să nu mai ai răbdare.
- Bine, bine.... încerc să fac tot posibilul să am răbdare, dar şi să vă înţeleg.

Mi-a spus că e târg d ecarte la Chişinău. Drăguţ! Eu aştept bookfest-ul din 30 mai - 3 iunie. Poate merg să dau nişte autografe alături de Tobias.

Seară magică tututor. :)

Niciun comentariu: