marți, martie 13

Seara culturala

Un bun prieten, care are grija de relaxarea mea, ma sunase duminica sa iesim cu bicicleta. Pe langa faptul ca l-am bombanit in gand pentru ca m-a trezit, am regretat ca a fost nevoie sa-l refuz.
-Poate ai timp sa vizionam un film diseara....
-Te sun daca ma eliberez...
Era o zi in care aveam de munca enorm si totul foarte migalos.... Cu ajutorul unei bune prietene, am finalizat totul la miezul noptii. M-am intors acas acu taxiul, si soferul era foarte tanar si foarte vorbaret si cu un ZAMBET larg.... ador oamenii astia. Mi-a parut rau ca eram foarte obosita si nu am tinut pasul cu amabilitatea lui.
Luni, am fost sunat din nou de prietenul meu, care m-a mustrat ca nu am dat niciun semn de viata si daca nu am timp sa vedem un film impreuna.
- Da, imi fac timp.
Am vizionat un film despre un scriitor ce urma sa se casatoreasca si ajunge cu logodnica la paris, unde parintii ei erau cu trebuie de servici. Gil, se intoarce in timp si petrece cu mari scriitori ai timpului.... Hemigway ii citeste manuscrisul.... etc.
Incep sa visez si eu... hahaha... eu o scriitoare romantica la Paris... mergand pe marginea Senei... :)
Apoi, ne-am uitat la un DVD cu Cenaclul Flacara.
M abucur ca intalnesc oameni care au grija d ecultura mea, de sufletul meu, de zambetul meu.... :)
Joi sunt doua evenimente la care mi-as dori sa ajung.... o lansare de carte "Povesti de iubire" de Florina Cosmin si un eveniment 121.ro (femei senzationale, unde mai scriu la "mesajul din sticla") - "Zeita din fiecare".
Mi-e ciuda ca am ore pana la 18.20, iar evenimentele incep la 18, respectiv 18.30. :)
Poate un noroc ma va teleporta la unul din evenimente.... VREAU sa fiu acolo. Astept o minune... nu stiu ce si cum, dar imi doresc sa nu fac ultima ora joi. :)) :))

Niciun comentariu: