sâmbătă, martie 24

Carti

Am inceput lectura unei carti cumparate de mult... "Colectionarul" de John Fowles. Ma tine treaza in miez de noapte, dandu-mi fiori.... :)

Azi am ridicat de la posta "Fiecare pacient spune o poveste" de Lisa Sanders, Editura Trei. De-abia astept sa citesc povestile oamenilor... sa ma descopar si sa invat ceva din fiecare marturisire. :)

Se apropie vacanta... si sper sa imi implinesc visele.... lecturi... calatorii... odihna... veselie... imbratisari... :)

Voi ce mai cititi? :)

2 comentarii:

copilarim spunea...

Azi am citit putin din cartea pe care am primit-o. Mi-a placut mult poezia asta:
"de-atîtea blocuri
nu mai văd orizontul
luma se-nalță
cerul coboară
cine va ieși învingător"
Nora Ioga

si mai citesc Nepovestitele trairi ale templierilor români - Adrian Voicu (Ed All)

:D

DOAR NOI spunea...

@ copilarim:

Multumec pentru raspuns. :) Pupici veseli. :)