miercuri, octombrie 5

Mercredi

O zi la mijlocul saptamanii. Las ceasul sa sune repetitiv. 

Primesc rautati gratuite si infantile de la femei ce ar putea sa-mi fie bunici... mi-e mila de ele. Au trait degeaba. Cand la o anumita varsta (vreo 67 de ani ) mi se cauta prin lucrurile personale... sunt ranita cu propriile cuvinte - marturisite in momente de incredere (am invatat ca viata personala esubiect TABU).... cum sa dobandesti respect entru fiinta aceeea?Cu toate astea,  m-am rugat mult pentru astfle de oameni. Am constiinta curata... sunt pe drumul cel bun...  drumul meu. De judecat o pot face si eu cu multa usurinta.Nu sunt in masura. Vreau sa cred ca am evoulat. :)

Ziua educatorului.... o mica masa data de primarie.

Corectarea testelor.... chin si nebunie curata...

Zambete... discutii in cancelarie... socializare cu noii mei colegi. 

Am impartit cartea de povesti.... :) 

Ciocolata cu rom in prag de seara...

Tristete din cauza unor oameni in care candva credeam....


Vreau sa ajung departe... sa traiesc frumos... sa scriu si sa zambesc cu drag...








Niciun comentariu: