duminică, octombrie 16

Je t'aimais, je t'aime, je t'aimerai



Dragostea invinge intotdeauna. "Cine iubeste si lasa, Dumnezeu sa-i dea pedeapsa"... :) Vorbe din popor? Adevar? Si eu am lasat, dar am dat o explicatie.... buna sau rea, adevarata sau mai putin adevarata (ca sa nu jignesc), dar am spus ceva.

Nu mai inteleg de mult acest proces numit dragoste, care oricum s-a deformat grav, a iesit din tipare, din normalitatea pe care o avea candva. 

Mai am cateva grame de speranta ca va fi bine. Ma mai lupt cu morile de vant o perioada. Candva voi reusi sa aduc soarele si pe strada mea. Nu-l voi retine, dar ma voi incarca cu lumina, caldura si voi reflecta raze si spre cei mai putin norocosi.

Oricum, este urat cand oamenii dispar dintr-o relatie - de amicitie, de prietenie, de iubire - fara niciun cuvant. E dureros si inuman. Eu care explic elevilor ca suntem animale superioare, ca ne distingem prin faptul ca  putem gandi si comunica. Ha ha ha, barbatii exact asta nu fac. :) Off.... viata viata... :)

Platim pentru tot ce facem... mai devreme, mai tarziu, cand ne asteptam sau cand nu ne asteptam deloc.

Iertare tuturor... toti sa fiti iertati... intr-o zi poate veti cere iertare.. din bun simt... pentru ca asa simtiti... pentru ca sufletul vostru vrea sa fie linistit si impacat... sau un alt motiv. :)

2 comentarii:

Mihai spunea...

De aceea te-am iertat inainte de a gresi cu ceva, pentru ca nu exista greseala a ta pe care eu sa nu o fi facut inca. De aceea ma doare cand pe tine te doare, si plang atunci cand tu esti trist, te aud cand ma strigi fara cuvinte si-ti vorbesc mut!

DOAR NOI spunea...

Multumesc... multumesc... multumesc.

A gresi e omeneste, dar oare cer prea mult o explicatie cand sunt parasita? :)

Nu inteleg procesul... :) Il voi intelege vreodata?