vineri, octombrie 28

Cangurul si povestile

Cine este parinte, stie despre ce voi scrie aici. Despre cangurul istet... dar, destul de scump la pret.

Cangurul este un concurs de inteligenta. Mai intai a fost la matematica, apoi s-a extins, a devenit lingvist si chiar cititor de povesti. Ca sa vedeti ca nimic nu e intamplator, o colega de limba romana m-a rugat sa particip la supraveghere azi. Vai..si eu am ore dupa amiaza, pana la 19.20... mi-e foarte somn.... sunt obosita.

Dar unde-i lege nu-i tocmeala - bine, am acceptat din bun simt si colegialitate -, am ajuns la 8 (printr-o minune, pentru ca plecasem foarte tarziu de acasa) la scoala. Pe drum, m-am intalnit cu elevii mei dragi, care ma anunta care mai de care ca vor da teza la  biologie. Nu e o bucurie imensa pentru mine, care va trebui s ale corecteze, dar incerc sa cred ca fac ore frumoase si interesante. Hahaha. Modestia urla in mine... :)

Cangurul a citit asa....

Clasa a V-a si VI-a Limir - Imparat - de Ioan Slavici

Clasa a VII-a Schite de I.L. Caragiale in anul Caragiale

CLasa a IX-a si a X-a Carabusul de Aur de Edgar Allen Poe

Clasa a XI-a si a XII-a Barbierul din Sevilia de Beaumarchais...

Ce credeti ca am citit eu? Bineinteles, Limir - Imparat. 

Am cunoscut elevi minunati... copii pasionati de lectura. Creste inima in mine cand intalnesc astfel de copii, si le felicit in gand parintii, rugandu-ma sa fie sanatosi, luminati, puternici pentru a-si vedea copiii realizati.




Niciun comentariu: