vineri, septembrie 23

Am visat

Am visat ca eram intr-o zi de mai. 7 mai. Iubesc luna mai deoarece in perioada aceea sufletul meu atinge cote maxime. Si era bine. Si urmau sa se intample lucruri minunate. Si zambeam. Eram linistita si extrem de sigura pe mine.

Si urma o vacanta bine meritata. 
Si ma gandesc ca ieri, un coleg chiar ma intreba de ce nu-mi iau concediu de studii, sa stau linistita sa imi rezolv ce am de rezolvat. Da, iar am slabit, cu toate ca acum chiar mananc. In invatamant, mai nou, se poarta demisia. :) 

Va fi extraordinar de bine.... se vor rezolva toate asa cum este de folos pentru fiecare.

În această zi din viaţa ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să ştii …
…că există o soluţie la orice problemă. Nimic nu este nesoluţionabil. Fă totul pentru a evita tentaţia de a gândi că ceea ce trebuie să înfrunţi acum este insurmontabil. Acest lucru pur şi simplu nu este adevărat. Bineînţeles că nu vei vedea soluţia dacă eşti convins că aceasta nu există. De aceea, trebuie să ai mare încredere în Viaţă. Ai încredere mare în Viaţă? Acum este un moment prielnic să dovedeşti aceasta. Zâmbeşte. Relaxează-te. Totul o să fie bine.
Cu dragoste, prietenul tău, Neale Donald Walsch ~ 


Niciun comentariu: