luni, august 22

Note, povesti, vise ce zboara...


"Note mici.... aveam un 4 si doi de 3 la matematica, doi de 4 la engleza. Note date de colegele mele. Am mers la doamna directoare si am spus. Aceasta a zambit."

Tot vis. Ma urmaresc. Semn ca se apropie scoala. Ce mult mi-as dori sa predau la o scoala in Franta, Belgia, Luxeburg, Spania.... Irlanda.

Off... vreau scoala mea! Zbor lin spre dorintele mele.

Cand am inceput sa scriu povesti, am gandit ca imi doresc sa ajunga peste mari si tari, sa calatoreasca. Dupa ce am tinut o poveste pe la editurile din Romania, care, multe dintre ele nu mi-au spus macar: "lasa-ne femei, esti nebuna! e criza!", (un editor imi promisese ca o publica, iar aopoi n-am mai avut curajul sa raspunda la telefon sau sa scrie un mail: tipic Romania), aceasta poveste va aparea in Venezuela. C'est la vie. Tres belle, tres fantastique!

O saptamana cu povesti realizabile va doresc din tot sufletul meu!

4 comentarii:

Elena spunea...

In ziua in care nu vom mai visa, inseamna ca nu mai suntem vii.
O saptamana plina de reusite si tie.
Imbratisari sincere!

DOAR NOI spunea...

@ Elena:

Asa este... insa unoeri e atat de greu sa izbandesti,sa depasesti hopurile... dar, tot inainte.

ganduri bune.

Am o saptamana grea. :)

vavaly spunea...

Draga Claudia cand te citesc incep sa visez si eu . Percep atat liniste si bucurie dinspre tine incat aproape ca nu-mi inchipui cum problemele zilnice te afecteaza si te ating. tu trebuie sa stai si sa scrii, sa visezi si sa aduci bucurie. asta este menirea ta. tit urez sa publici in cat mai multe tari, iar daca in Romania nu iti gasesti calea spre comercial nu te necaji, ai gasit deja calea catre inimile copiilor, cele mai sincere fiinte. te imbratisez cu drag.

DOAR NOI spunea...

@ vavaly:


Ma bucur cand oamenii gasesc ceva frumos printre randurile mele. Multumesc ca ma vizitezi. :)

Nu caut calea spre comecial. Nu mavoi imbogati nicicand din scris povesti. E vorba de dorinta de a publica povestile, astfel incat sa circule prin librariile din toate orasele acestei tari, si sa fie lecturate. Acesta e rostul unui scriitor.

Momentan ma zbat pentru a obtine un loc la catedra. Stiu ca sunt copii ce au nevoie de mine. :)