marți, iulie 26

Am fost la interviu

Clinica foarte frumoasa. Personalul tanar si amabil.
Directorul frumusel, medic, turc sau arab, foarte sincer. M-a intrebat de ce vreau sa plec din invatamant. Am spus: motive financiare.
- A, pai stati asa! Ce pretentii salariale aveti.
Am spus.
- Din pacate, caci nu vreau sa va pacalesc, sa va promit mare cu sare sau sare cu mare, cum se spune - eu am zambit - si noi va putem oferi acelasi salariu. Nu cred ca vreti sa plecati de acolo, unde aveti timp liber, sa veniti aici la un program mai strict, desi postul nu presupune stres si efort.
- Da, aveti dreptate. Va multumesc.
- Si eu va multumesc!
.....

Oricum, cat am asteptat acolo, caci am ajuns putin mai devreme, aveam tendinta de a pleca. Ciudata senzatie!
Stiu foarte bine ca sunt facuta pentru educatie. De unde? Drept dovada ziua de ieri. M-am intalnit cu o pustoaica de 15 ani, sa ii dau o poveste personalizata scris pentru un baiat pe care il place. Imi spune:

- Sarut mana.Credeam ca sunteti mai batrana.
- Ha ha ha. Sunt batrana, dar nu arat. De fapt sunt o vrajitoare foarte sexy.
- As vrea sa ne vedem la un suc, sa mai discutam.

Pe seara, m-am intalnit cu alte pustoaice, una mai frumoasa ca alta. Bianca... o fata frumoasa, zambitoare, desteapta, scrie uff, senzational pentru anii ei, un copil talentat.Doi domni in varsta, ne-au si complimentat: "Domnisoarele noastre frumoase, sarut mana!"
Cea de-a doua, Diana, o bruneta frumoasa, inalta - voia sa urmeze academia de politie (dar e prea feminina pentru uniforma aceea sinistra) - este studenta.

Le-a facut cadou carti. Bia le castigase in urmaunui concurs la mine pe blog.

CONCLUZIA: sunt facuta pentru a lucra cu cei tineri... pentru a educa. CLAR< NU? Voua cum vi se pare din exterior? Astept pareri cu nerabdare!

10 comentarii:

sara.alessia spunea...

Nu coteaza parerile noastre! Important e ceea ce simti că vrei tu, să simti ca ceea ce faci iti aduce multumire!Dar nu inceta niciodata sa vrei mai mult daca nu te simti implinita profesional!
Baftă multă!

vavaly spunea...

Aceste incercari ne apar in cale tocmai pentru a ne intari convingerea sa urmam drumul pentru care suntem pregatiti profesional si sufleteste. Sa nu te temi sa incerci si altceva, orice, niciodata nu stii c`e surprize iti rezerva viata. Dar mergi pe drumul pe care simti ca trebuie sa il urmezi.

Elena spunea...

Parerea mea o cunosti deja, insa iti reamintesc, nu abandona copii, esti facuta pentru ei, ai acea sensibilitate pe care copii o simt si de care au nevoie. In orice loc de munca sunt suisuri si coborasuri, tu ai urcat deja de mult in inimile lor, de unde nu vei reusi sa cobori vreodata, iar asta nu e putin lucru. Succes din inima!!!

Monica spunea...

esti facuita pt ceea ce simti ca te multumeste, intregeste:)

>:D<

DOAR NOI spunea...

@ sarra.alessia:

Vreau mai mult, si ma perfectionez periodic. (multi barbati mi-au spus ca de cand ma cunosc tot invat, si nu simt confortabil).

Multumesc de vizita!

@ vavaly:

Am incercat si altceva... de la vanzarea enciclopediei Britannica (ce mi-a oferit sansa sa intalnesc oameni "de vaza" ai societatii), la relatii clienti intr-o editura, la cercetare (de care mi-e dor din cand in cand), dar am revenit la invatamant. am descoperit scrisul. scoala imi ofera timpul si posibilitatea de a ma inspira pentru povesti.

plus ca, voi avea nevoie de timp pentru promovarea cartilor. :)) ce modesta am devenit. cer iertare!

@ Elena:

Multumesc din suflet! Da... ai dreptate... sunt facuta pentru a educa si a forma oameni. Asta e clar!

Multumesc ca ma faci sa fiu constienta si mai mult de asta!

@ Monica:

da..asa este, clar!

plus de alta,stand acolo in asteptare, mi-am amintit ca eu nu suport halatele. si in cercetare il purtam doarcand lucram practic. :))

Pupici si voie buna!

New Sensations spunea...

:) Desi e greu, pentru cei ce sunt facuti sa fie profesori e placut si frumos.
E important sa stii cum sa ii inveti pe elevi cum sa invete. Numai un profesor cu adevarat bun poate face asta.
Mama mea e o profesoara buna. I-a invatat pe elevi cum sa invete la istorie - materie predata de directorul scolii. Insa el nu a putut sa fie prezent la ora, si a rugat-o pe mama sa stea cu ei. Ea i-a invatat cum sa invete si le-a predat lectia frumos, schitat, cat sa inteleaga. Dupa ce au dat test cu directorul, elevii i-au spus respectivului "Domn diriginte (le era dirig), datorita profei de bio am invatat noi, ca ne-a predat bine"
Deci... nu oricine poate sa fie bun :) in meseria pe care o practica.

Daca simti ca esti buna, ramai profesoara :).

Multe zambete si bucurii!

DOAR NOI spunea...

@ New sensations:

Draga mea, ai dreptate. Insa, la un moment daty in viata, iti doresti sa traiesti intens. Eu una vreau sa calatoresc, sa merg la teatru, sa vizitez muzee... etc. Din salariul meu, nu-mi permit. Ce sa mai spun de a imi intemeia o familie?!

Este exact motivul invocat si domnului care m-a intervievat.

Oricum, indiferent de domeniul in care am lucrat, am fost buna. :) Si nu ma laud... se poate verfica. :))

Pupici!

New Sensations spunea...

Profesor universitar? Nu te-ai gandit sa te faci?

DOAR NOI spunea...

@ New Sensations:

Ba da, m-am gandit si voi deveni. Poate dupa finalizarea doctoratului... si doar cu mult noroc (se poarta pilele la acel nivel,iar eu n-am; sunt doar eu cu mine si inteligenta mea).

New Sensations spunea...

Ehhh. Trebuie sa ai incredere in norocul tau :)