miercuri, aprilie 27

A treia zi de Paste


A inceput cu un sentiment de vina. Puternic, acaparator. Au urmat lacrimi.

Am vizionat un film... in linistea camerei mele, caci in suflet era rascoala ("cum ai putut fii la fel de marsava ca cei care te-au ranit pe tine? cum?").

"Nopti in Rodanthe"... un film cu Richard Gere si Diane Lane. Am inteles ca dragostea te poate face mai bun (am trait asa, si-mi doresc din nou, ca dragostea sa dospeasca bunatatea din mine), mai vesel, te poate readuce la viata.
Un film despre dragoste in multe feluri:
dragostea parintilor pentru copii;
dragostea pentru meserie;
dragostea pentru prieteni;
dragostea copiilor pentru parinti.

Seara la un cappuccino pe Lipscani... cu amintiri, incurajari pentru finalizarea doctoratului, concluzia "ai slabit, Zuz!", zambete, frici...



6 comentarii:

Iuliana spunea...

Si eu am vazut filmul si am citit si cartea. Mi-a placut mai mult cartea, evident.

Mi-e dor si mie de un cappuccino sau un suc pe Lipscani!!! Mai tii minte asta-vara? :)

Anonim spunea...

PARCA PLECAI LA MUNTE?????????NU ASA TE LAUDAI???????????

DOAR NOI spunea...

@ Anonim:

Ba da, chiar asa ma laudam! Ganduri bune si tie!

DOAR NOI spunea...

@ Iuliana:

Daaa... imi amintesc... au fost vreo doua intalniri pe acolo.
Pai fac eu ciste saptamana viitoare de ziua mea. :)

Pupici magici!

Iuliana spunea...

Pentru mine e o cinste insasi iesirea cu tine! Asa ca... de abia astept! Pupici!

DOAR NOI spunea...

@ Iuliana:

Wooow... rosesc... :)

Pe curand, prietena draga!