sâmbătă, aprilie 2

Cartea de povesti, premiu la un concurs pentru copii

Nu am crezut niciodată că, poveştile mele, îmi vor umple sufletul de bucurie. Am acceptat cu drag şi inima deschisă, să fiu "sponsor" la un concurs de desene dedicat zilei mamei.
Am trimis cărţile - cu oarecare teamă, căci poşta română îmi cam dă de furcă - şi azi am primit mesajul că ele au ajuns la destinatari, care politicoşi au şi postat mulţumiri pe site-ul activităţi pentru copii.

Dau copy paste la "toată tărăşenia".

Reclama:La aceeasi categorie, Alex, va primi de asemenea , pe langa diploma si pix, o carte de povesti semnata de Claudia Groza, profesor de biologie si scriitoare, ii urmaresc blogul de foarte mult timp, am citit de asemenea cartea, este foarte frumoasa, Claudia scrie cu mult talent si sensibilitate , o sa descoperi personaje minunate, Alex!
Nu e singura carte pe care Caludia o va oferi in concurs, iti multumi mult, iar pentru cei care doresc sa urmareasca seria povestilor Lizei va recomand blogul Claudiei
http://povestilelizei.blogspot.com

claduia groza premiu carte.jpg

Re: Votare concurs desene in paint, tema "Mamica mea"

Mesajde nicoletag » Vin Apr 01, 2011 8:59 am

Ieri Radu a primit cartea Claudiei Groza, va zic ca e foarte frumoasa, are niste texte perfect adaptate varstei lor. Si, intamplator, dar pentru Radu a fost o supriza placuta, prima povestioara are ca personaj principal un baietel pe nume ... Radu :).
Avem si un mesaj pe prima pagina pentru Radu, asta l-a incantat, multumim mult de tot Claudia pentru carticica si pentru mesaj. :-*

Nico, mami de 2 nazdravani Andrei (8 ani) si Radu (6 ani)

nicoletag

Mesaje: 107

Membru din: Mie Dec 23, 2009 3:17 pm

Sus


Re: Votare concurs desene in paint, tema "Mamica mea"

Mesajde instcris » Sâm Apr 02, 2011 7:52 am

Buna dimineata! Am primit cartea Claudiei pe care am si citit-o cu sufletul la gura. Cea mai frumoasa ni sa parut povestea ciupercii, o sa tinem cont de invataturile desprinse din aceasta.
Multumim, Claudia!

Efortul isi arata roadele dupa ce o persoana refuza sa se opreasca(Napoleon Hill)

Avatar utilizator
instcris

Mesaje: 176

Membru din: Vin Oct 16, 2009 6:36 pm

Localitate: Botosani

Sus


Re: Votare concurs desene in paint, tema "Mamica mea"

Mesajde monique1977 » Sâm Apr 02, 2011 12:01 pm

ieri am primit si noi cartea de la claudia superba
si e semnata :x
MULTUMIM FRUMOS!!!!

Avatar utilizator
monique1977

Mesaje: 1291

Membru din: Mie Sep 09, 2009 8:42 pm

Localitate: brasov

http://www.activitaticopii.ro/forum/viewtopic.php?f=9&t=7282&start=40

2 comentarii:

darul din inima noastra spunea...

Felicitari!!!!

DOAR NOI spunea...

@ Darul din inima noastra:

Multumesc din tot sufletul!