miercuri, februarie 2

azi, lansare de carte

de cand astept aceasta clipa, aceasta zi de fapt... (la clipa nu am ajuns inca)!

iubesc mirosul de tus... mirosul de carte noua.

astazi la orele 18.00, la libraria Dalles, domnul Octavian Soviany isi lanseaza oficial romanul "Viata lui Kostas Venetis".

cateva cuvinte despre scriitor:

un om cu suflet mare. un poet remarcabil. profesor la scoala de cartier unde am invatat - oamenii mari, se pare ca se nasc (sau traiesc) in zone marginase. apoi, profesor - si in prezent - la Colegiul Mihai Eminescu. un om atat de simplu dupa port. doctor in literatura.

l-am intalnit din nou, peste ani, anul trecut, prin februarie-martie, la cursul de scriere organizat la Fundatia Calea Victoriei, invitat de profesorul de scriere Mario Barangea. ne-a citit poezii, ne-a povestit despre scris, despre viata. ne-a zis in mare si despre roman. inca nefinalizat. ba chiar mai era mult de lucrat la el. intre timp, magia este gata! el a aparut in decembrie, la editura Cartea Romaneasca.

merg la lansare cu sufletul deschis, cu dorinta de a lua aceasta boala contagioasa numita "carte publicata".

detalii AICI.

2 comentarii:

Tasha spunea...

Frumos,Claudia,ma bucur ca ti-ai gasit timp pentru asa ceva...ce bine de voi bucurestenii ca puteti participa la astfel de manifestari.

DOAR NOI spunea...

@ Tasha:

La Satu Mare nu se organizeaza? Lasati ca vin sa-mi lansez eu cartea acolo. :)

A fost o lansare originala! Acum scriu impresii. :)

Zambete si magie!