joi, februarie 3

Aprecieri

NU vreau sa pierd aceste cuvinte venite de la o doamna distinsa... sa nu o luati ca pe o lauda...

Draga Claudia,

Citesc deseori -bios-doareu- . Cu fiecare text descopar o noua Claudia
si de fiecare data ma gandesc cu multa admiratie si iubire la tine .
Am vrut sa stii acest lucru .


Cu multa iubire si consideratie,
A. S.

Multumesc pentru tot ce-mi trimiti, pentru mine conteaza foarte mult.


...

eu multumesc ca intalnesc oameni speciali, care descopera in mine frumosul, bunatatea, competenta. eu sunt "oarba"... fac totul pe bajbaite.... :)



6 comentarii:

Alisandra spunea...

Stii de ce intalnesti persoane speciale?
Pentru ca si sufletul tau este la fel de special!
:-)

DOAR NOI spunea...

@ Je ne reve plus:

:) Multumesc!
Nu stiu ce sa mai cred... sunt intr-o perioada confuza in ceea ce ma priveste.

Seara minunata!

Alisandra spunea...

De ce nu incerci sa scapi de aceasta stare de confuzie?

Ar trebui sa fii fericita ca exista anumite persoane care te admira/ apreciaza.. si mai ales daca aceste persone sunt sincere:-)

DOAR NOI spunea...

@ Je ne reve plus:

da, sunt fericita ca exista persoane care ma admira.

Sunt confuza eu cu mine privitor la mine....:)) :))

Alisandra spunea...

Am inteles ce ai vrut sa spui:-)
Dar aceatsa fericire nu te ajuta sa scapi din aceasta stare de confuzie?

DOAR NOI spunea...

@ Je ne reve plus:

Eeee... e greu. Ai sa vezi cand mai cresti :)

Desi, iti doresc sa te iubesti, si sa te accepti, si sa crezi in tine... doar in tine si nu in ce spun ceilalti. Niciodata sa nu te lasi daramata de cuvintele celor din jur, care uneori iti vor spune ca iti vorr binele. :)
Nu, sa nu crezi! Sa crezi doar in tine si in fortele tale!

Imbratisari!