duminică, ianuarie 23

zambesc


dupa cateva zile de stat departe de internet... (de fapt am intrat sa mai linistesc cativa oameni care stiam ca isi fac griji pentru starea mea) descopar mailuri dragute, cu dor si apreciere.

Unul:

Credeti ca ati putea sa participati la o supraveghere pe 12 feb. ora 8.30 la Olimpiada de Religie din Liceul Bolintineanu ? De data aceasta va oferim: 1. apa + cafea la fata locului 2. o ciocolata din Romania la alegere, ulterior 3. 2 l de benzina pt. Matiz, ulterior

Al doilea:
Pisicuto, sigur esti bine?! Lipsesti de cateva zile si sper ca esti ok,ca nu sunt alte probleme! Doar bine-ti doresc!
Pupici cu drag!

In alta ordine de idei, mama mi-a gatit n feluri de mancare. Credea ca dupa zile de infometare, voi rupe frigiderul. Eu o intreb: "Chiar trebuie sa mananc? Mai bine spal aragazul! Ha ha ha." Nu a tinut sa misc in front, asa ca m-am conformat.

Am avut in vizita o fetita tare draga mie... si am construit un om de zapada. L-am fotografiat si l-am postat. Ei, ce parere aveti?

O zi cu magie si voie buna va doresc!

10 comentarii:

Elena spunea...

In zapada aceea m-as tavali si eu...!!!
Tare mie draga iarna, imi lipseste zapada.

DOAR NOI spunea...

@ Elena:

cand ninge in nestire si nu mai facem fata la dezapezit... nu cred ca ai mai vrea! :)

in rest... da, e frumoasa!:)) spun eu, o friguroasa si primavarateca prin nascare. :))

Pupici cu miros de nea rece si curata!

darry.anna spunea...

ce multa zapada ai tu!:))
La mine a nins dar putin. E super omuletul tau!

Ganduri bune si imbratisari prietenesti!

Iuliana spunea...

Ce dragut omulet de zapada! Imi aminteste de copilarie, cand aveam chef, rabdare, disponibilitate, energie sa infrunt frigul si apa din pantofi si de pe haine, pentru a face cazemate, oameni de zapada, batai cu bulgari, sanius, tavaleli prin omat.

Acum... urasc zapada, mai ales de cand sunt soferita. :)

DOAR NOI spunea...

@ Darry:

Omuletul e facut in colaborare cu mama, micuta Stefania si taticul ei. Asa ca, meritul trebuie distribuit.
La cat de slabita sunt eu, cred ca eu doar am pus nasturii si ochii. :))

DOAR NOI spunea...

@ Iuliana:

Clar sunt imatura... :))

Da... de cand soferita parca nici mie nu-mi mai place iarna, desi sunt friguroasa din fire! Nu am iubit iarna niciodata!

stelica spunea...

Ma bucur ca te-ai intors :). Omul de zapada e cam zambitor, nu :) ??. Se simte mana ta in proiect. Azi am dat o ora la zapada la locul de parcare. cand vei prinde curaj sa sofezi o sa-ti placa si iarna. poate ??

Karina spunea...

Ce om fain!!

DOAR NOI spunea...

@ Stelica:

Si eu ma bucur... mi-era dor de voi.

Nu-mi place iarna pentru ca sunt friguroasa, pentru ca nu-mi place sa fiu incotosmanata (stiu ca vara sunt muuult mai sexy - ha ha ha), nu-mi place cand nu e soare.

Cat despre omul de zapada... da, e zambaret ca mine. Chiar daca sufletul meu plange,nimeni nu trebuie sa-mi suporte suferintele printr-un chip trist.

Da...cand voi devenii soferita asa cum imi doresc... voi iubi si iarna, poate?!


Zambete si bucurii.

DOAR NOI spunea...

@ Karina:

Muuultuuuumesc!
It's a little boy so cute! :)