joi, ianuarie 13

Terapie

cândva, în perioada în care am urmat cursurile masterului de taxonomie, mi-am dorit să fac teza de dizertaţie despre delfini. am suferit mult când a murit Mark. dorinţa nu a fost atât de puternică. comoditatea a învins.

anul acesta, un prieten/amic a ajuns la Conastanţa şi mi-a trimis fotografii cu delfinii. azi am intrat în posesia unui filmuleţ cu moment de dresaj. nu ştiu ce mi-a plăcut mai mult: delifinii sau instructorii. ha ha ha. frumoşi, clar, şi unii şi alţii. vă arăt, vă arăt, nu daţi cu pietre. imediat!

mi-am amintit de rolul delfinilor şi al animalelor în vindecarea unor boli. asta unde mă tot gândesc la Cristi mereu. [după ce scap de doctorat, mă voi orienta spre partea aceasta cu studiul].

cred că în vară voi face o vizită delfinariului. chiar mi s-a făcut dor de delfini. e o iubire ce a renăscut!

filmuleţul îl puteţi urmări AICI.

Mulţumesc pentru terapie, Richard! :)

5 comentarii:

Interzisa. spunea...

Nu mi-au placut delfinii niciodata... :((

DOAR NOI spunea...

@Amanta ta:

Fiecare dintre noi are lucruri, animale, ceva ce nu agreaza... :)

Elena spunea...

Imi amintesc si eu de Mark, mi-a parut rau cand am auzit ca a murit, in schimb eram fericita ca reusisem sa il vad in spectacol de 2 sau 3 ori.
Mie imi plac foarte mult delfinii, au ceva in comportament, o delicateze a lor, acel mod unic de comunicare prin gesturi si sunete ii fac sa fie unici, de fapt sunt unici.

magister_ludii spunea...

am un film cu delfinul mark...ti-l trimit cu placere, numai sa il caut prin cd-uri

DOAR NOI spunea...

@ Elena:

Sunt foarte inteligenti...iar cum eu sunt ahtiata dupa inteligenta, ca si dupa frumusete - venita din interior - iti dai seama cat ii iubesc.

@Magister_Ludii:

Astept cu maxim interes.... multumesc.