miercuri, ianuarie 12

invat despre gandirea pozitiva

e greu, dar nu imposibil.

alinabuzatu

am invatat ca toate relatiile mele finalizate - frumos sau urat - mi-au folosit pentru a invata sa nu mai intru in urmatoarea relatie de "dragoste" fara lectii pregatite. sa stiu clar daca acel om merita sau nu, sa stiu ce vreau de la relatie si cat sunt dipsusa sa ofer.

am invatat ca intotdeuna merit mai mult. nu e cazul sa accept ceva sau pe cineva daca simt ca nu este ceea ce ma poate ajuta sa evoluez. nu vreau un Fat Frumos, un magnat sau un geniu. imi doresc doar un barbat zambitor, harnic, cult, altruist... alaturi de care sa cresc ca om. sa construim o relatie armonioasa.

mi se spune din ce in ce mai des: "nu mai accepta orice! meriti mai mult! esti prea buna! nu te irosi." (am renuntat definitiv, sa fie mai usor).

Niciun comentariu: