miercuri, noiembrie 3

invat zi de zi...

Am invatat sa-mi ascult instinctele si sa am incredere in intuitia mea, si sa fiu mai atenta la semnalele pe care le primesc, sa vad omul asa cum e cu adevarat.

Am invatat ca cel mai important lucru pe care pot sa-l fac, cand intalnesc un barbat, este sa privesc ce e in el, sa cumpar cartea, nu coperta.

Am invatat sa nu compromit valorile in care cred.

Am invatat sa nu fac compromisuri de la inceputul relatiei.

Am invatat sa pun intrebari ca sa vad daca ne dorim aceleasi lucruri.

Am invatat ca merit sa fiu cu un barbat care e foarte indragostit de mine.

Am invatat sa nu mai astept ca celalalt sa se schimbe.

Am invatat sa nu mai cersesc atentie si sa-mi ofer singura atentie si iubire.

Am invatat ca diferentele dintre parteneri sunt si punctul de atractie intr-o relatie.

Am invatat sa nu mai renunt la mine si placerile mele.

Am invatat ca n-am niciun drept asupra celuilalt.

Am invatat sa ma respect si sa ma pretuiesc.

6 comentarii:

Iuliana spunea...

Bravo! Esti o eleva foarte silitoare! Fie ca aceste lucruri invatate sa te ajute in toata viata ta de acum inainte si fie ca altele noi sa iti imbogateasca experienta!

Pupici dragi!

DOAR NOI spunea...

@Iuliana:

da... ma straduiesc in fiecare zi sa invat si sa evoluez!

iti multumesc ca-mi esti alaturi si invat si de la tine...

sunt recunoascatoare ca am sansa sa fiu inconjurata de oameni buni, calzi, senini, sinceri, de la care am ce invata.

imbratisari cu prietenie si dor!

Carmen Musat Coman spunea...

Stii cum se spune - mai bine mai tarziu decat niciodata!

DOAR NOI spunea...

@Carmen:
Da...asa este...eu invat zilnic...am descoperit aceste "invataturi" prin fisiere ale PC-ul.

Ganduri alese! Ne vedem la Gaudeamus!

darry.anna spunea...

Imi place lista asta cu lucruri de invatat cred ca am sa mi-o copiez si eu:) Eu spun: niciodata nu e tarziu sa inveti sau sa faci ceva nou.

Multumesc pentru lectia de invatat!

DOAR NOI spunea...

@DARRY:

Nu, niciodata nu e tarziu sa faci sau sa inveti.

La cursul de scriere am intalnit un domn de 64 de ani, care a inceput sa scriu la 50 de ani... exemplu viu!