miercuri, septembrie 15

test de rezistenta

teste peste teste... uneori ma amuz, alteori ma supar... adesea zambesc si accept...
mi s-a facut orarul... era ok. miercuri aveam liber ca sa am puse orele de la cealalta scoala - trei la numar. domnul drector de acolo, a zis ca sa-mi lase ziua libera sa ma ocup de doctorat. ooo...ce dragut! multumesc! vin la cealalta scoala, mi se inmaneaza orarul. colegul de mate, amabil, a vrut sa am vineri putine ore, si a pus joi sase. si cu trei din partea cealalta, noua. woooow! nimeni , niciodata in cariera lui de profesor nu cred ca a avut atatea ore intr-o zi. va spun maine seara impresii. cred ca voi avea nevoie de pastile pentru voce, dar... asta e.

e "distractiv" ca oamenii imi vor binele - ha ha ha - ceea ce e de la excelent in sus!

in visele mele, am spus ca dupa finalizarea doctoratului imi doresc sa ajung intr-o facultate : fie de arte (la biodeteriorarea obiectelor de patrimoniu) sau biologie (catedra de micologie). verificandu-mi mailul, la prima ora a diminetii, am primit o oferta de a preda "celor mici" - studenti boboci - parte de biologie, astfel incat sa imi lucrez si eu probe pentru doctorat. adica nu voi fi platita pentru munca depusa. tipic mie! se vede pe mine ca traiesc cu aer.... dar am stomacul in pioneze, bietul de el. (nu faceti ca mine; menajati-va si nu va stresati).

pana una alta, eu - Zambetul - alerg in compania Iubirii, revenita de peste mari si tari... ma bucur de tot ce mi se ofera, si multumesc, si ma rog, si daruiesc, ca si cum azi ar fi ultima zi a vietii mele, aici, pe pamant, langa oameni dragi... si frumosi... si destepti... si sensibili... si cu suflet minunat...

6 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Aș vrea să am cuvinte potrivite!
Fii sigură că am gânduri!!

DOAR NOI spunea...

Multumesc din suflet!

Imi doresc DOAR sa fac fata cu brio, sa ajung acolo unde merit, sa fac lucruri frumoase si utile, sa ajut, si sa finalizez si doctoratul asta care ma va ucide curand... vorba unui coleg!

Nu stiu cum altii pot sal plateasca iar eu sa muncesc pana la epuizare, fizica si psihica.

Dar, VOI REUSI!
Ganduri minunate!

Iuliana spunea...

Cu siguranta vei reusi sa-l termini cu brio, dar si cu eforturi, dupa cat se pare...

Dar ai grija si de tine, de sanatate, de suflet...

Si, zii, alergi cu Iubirea, nu ??? :)))

DOAR NOI spunea...

Da... asa am o stare buna, si idei, si elan.

Da, alerg cu iubirea... sau merg in pas cu ea...si vorbim si la telefon...:)) [ cand s-a nascut sora mea, i-am cerut mamei sa mi-o dea la telefon - ha ha ha- sunt o vorbareata).

Mallynna spunea...

Crede in visele tale...Cat timp avem vise putem merge mai departe indiferent de situatie

DOAR NOI spunea...

@Mallyna:

Draga mea, cred in ele, iar ele prind forma cand uneori uit de ele sau le consider prea "marete" pentru mine.


Vise implinite iti doresc, zambete si voie buna, liniste sufleteasca!