joi, iulie 8

nebuniile mele de om sucit si visator


O batrana ma opreste pe strada si ma intreaba daca azi e joi. Imi ia cateva secunde si raspund: “da. Este joi!” si zambesc. “mai uita mama!” “stati linistita, si eu uit.”

*

Teoria mea spune ca, intr-o prietenie, e necesar sa se acorde prioritate de dreapta.

*

Am mers la multe nunti. Devenise un hobby pentru mine, ca sa nu spun viciu. Acum, incerc sa ma las. Am primit la una din dintre ele, alaturi de biletelul cu numele meu de pe masa, un loz in plic. Soarta a facut sa fie castigator. Am fost invidiata atunci (si acum, dar m-am obisnuit). L-am pus bine si am uitat de el. Am facut ordine printre nimicurile pastrate si l-am descoperit. Azi, am mers cu el la magazinul LOTO PRONO. Bineinteles ca si-a pierdut valabilitatea. “peste ani si ani..”

*

Am frica de broaste (Rana ridibunda – broasca de lac). Am visat că, o broasca sărea atat de sus, vrând sa ma sarute. Eu nu si nu. Sora mea insista sa stau. Broasca m-a sarutat pe obraz si, epuizata (haha ha) s-a transformat intr-un barbat superb. Ha ha ha. Cred ca e un semn ca va fi ultima vara “fierbinte” si libera pentru mine. Glumesc.

*

Criza m-a facut sa devin irascibila cu cersetorii. Mancam un strudel (ador strudelele) caci simteam ca imi scade glicemia. Un tanar chipes si inalt, la vreo 17-18 ani, vine sa imi vanda o revista ce se distribuie gratuit. Refuz politicos. Atunci, imi cere din strudel, spunand ca ii e foame. “si mie imi este foame” (eu chiar simteam ca lesin…). “ce saraca esti!”, imi spune. revoltata, raspund: “eu muncesc si sunt saraca, de acea imi e si foame!” Mi-a parut rau… dar sunt tineri care pot munci pentru a-si castiga un ban. De exemplu, sa imparta pliante la metrou… caci, era tanar si frumos, dupa cum am precizat.

*

De cateva zile imi cumpar flori, desi este criza.

*

Sunt o mica nebuna intr-o lume nebuna, nebuna, nebuna… si simt ca e doar inceputul….

Zambiti va rog!

Niciun comentariu: