joi, iulie 8

Oameni si viata din oameni

Am citit ca un barbat la 38 de ani a fost invins de cancer. Mor oameni tineri si buni si frumosi! Hai sa luam atitudine.
Cancerul, o boala devenita o banalitate, ca si cum ar fi o migrena – caci fiecare avem aceasta gena in noi – parca a semnat pac cu Diavolul sa ne starpeasca.
O colega de-a surorii mele, a fost diagnosticata cu cancer. La doua saptamani, fiul dansei, de 22 ani, cancer.
Va rog din suflet – stiu ca e al naibii de greu – haideti sa fim veseli si buni, sa zambim si sa ne bucuram.
Iti place sa dansezi, ajuns acasa, ia-ti sotia/prietena la dans. Sau pur si simplu danseaza.
Iti place sa canti, fredoneaza… in timp ce faci maioneza sau aspiri sau iti faci dus sau iti pregatesti masa.
Deseaneaza, scrie, uita-te la filme, plimba-te in parc, iesi cu rolele sau cu bicicleta, citeste… orice iti face placere, pune in practica! TRAIESTE INTENS!
Viata e scurta si ciudata. Nu stii cand isi inchide portile si iti tranteste in nas poarta cu semnul INCHIS SAU TIME IS OVER SAU OFF.
Si eu sunt suparata ca nu-mi permit o vacanta, sau ca nu ma iarta X sau ca l-am suparat pe Y sau ca nu ma suna nu stiu cine sau ca nu am o familie de poveste … si inca multe…
Dar, ma bucur ca practic o meserie la care am visat de mica si ca devin pe an scolar ce trece mai "profesionista".
Va rog din suflet subliniati lucrurile frumoase pe care le faceti in viata si continuati sa realizati lucruri marunte, dar minunate!
Sa va fie ziua zambet si bucurie si implinire si voie buna!

Niciun comentariu: