duminică, iulie 25

figuri geometrice


ma intreb acum, in lumina intunecata a zilei ce asteapta furtuna, ce figuri geometrice imi plac?!
am ales, cercul, un continuu si perfect du-te vino, un ciclu al vietii, cu bune si rele, ca paletele unei mori care se tot rotesc.
un triunghi isoscel m-a ranit candva atat de puternic, incat rana mai sangereaza si acum. l-am iertat. nu a stiut sa ma iubeasca asa cum merit. sunt atatea triunghiuri in lumea astea, incat il ignor pe acesta, rautacios si ursuz, prefacut si ranit la randul sau.
acest triunghi a spart cu varful sau, patratul in care ma aflam la acel moment, ai carui pereti erau: iubire, speranta, bucurie, armonie.
patratul, s-a transformat intr-un romb, dragut si timid, care a fost curand imbratisat de un cerc radios si cald, asemenea soarelui.
acum, toate figurile geometrice dragi mie, cercul si piramida (varf spre inalt, ambitie, reusita, succes, dragoste, vis implinit), stau fericite si zambitoare intr-un cub, ce este de fapt cufarul iubirii si al familiei armonioase ce se naste pas cu pas, clipa de clipa penru mine, pentru sufletul meu voios, pentru zambetul mei pasnic si imbratisarile mele atat de neastamparate, ce asteapta omul atat de drag si minunat.
il zaresc pe gaura cheii. se indrepta cu pasi mari, siguri, cu zambet larg si inima deschisa (camasa ii tresalta in dreptul inimii) spre mine.
de-abia astept sa folosesc cheia magica, care va deschide acest cufar al iubirii eterne si al vietii armonioase.

Niciun comentariu: