joi, iunie 10

rugaciuni ascultate...

in linistea bisericii Stavreopoleus... 3-4 oameni se inchina si se roaga. fac acelasi lucru si ma grabesc spre iesire. sunt oprita - de ce eu si nu altcineva habar nu am - de o doamna care imi spune:
"in partea dreapta a icoanei, sunt moaste ale unor sfinti. atingeti-le".
ma intorc, usor rusinata - caci am credinta mea, nu sunt la curent cu obiceiuri si reguli bisericesti - ma inchin, cer iertare... si plec.
o panza grea s-a ridicat de pe sufletul meu...
poate am fost iertata... poate acei sfinti se vor ruga pentru iertarea greselilor mele si ma vor ajuta sa gasesc drumul corect in viata!
e soare si prea cald... mereu nemultumita... si oare voi fi candva acolo unde imi doresc? dar voi deveni ce vreau cu ardoare? sunt sigura ca da... ingerul meu pazitor, ce-mi sade pe umarul drept, spune ca imi va fi bine, si celor dragi mie la fel.

Niciun comentariu: