luni, februarie 1

Rectificare

Dupa avalansa de telefoane, mesaje si comentarii la postarea de ieri, am inteles ca trebuie sa revin cu o rectificare. Au fost si persoane care au inteles ca imi doresc o pauza... dar cei care ma cunoasteau, s-au speriat. Le cer iertare si scuze pentru emotiile provocate.
Nu... nu sunt nebuna cum mi s-a spus. Nici nu sufar din dragoste. Cred ca sunt mai iubita ca niciodata. Ha ha ha. Am devenit muza... zambesc, e bine. Pana si pe cappucino mi s-a desenat o inimioara din scortisoara. Clar sunt iubita. Mai mult decat pot duce. Am avut doar o zi in care m-am simtit vinovata de greselile din ultima vreme, am dorit sa plang si nu puteam. Am facut incantatii, dar nu au functionat. Atunci, am ales stilul bacovian - vorbeam cu un prieten aseara si il intrebam daca George Bacovia era nebun ha ha ha - si am scris ce am scris. O buna prietena, Diana, mi-a spus ca am inceput sa scriu foarte bine, diversificat, ca pot obtine un post pentru scrierea necrologurilor. Este de retinut! Niciodata nu se stie ce iti rezerva viata.
Dar, sunt SANATOASA. Am glumit cu VIATA cum mi-a spus si Heramariana si asa ceva, clar nu se face. Am fost foarte suparata pe mine, atriul drept s-a batut cu atriul stang, ventriculele s-au revoltat si nu au trimis sangele in artere si de aceea, am crezut ca voi muri.... de rusine, de dor, de dragoste ranita... dar, inima si-a revenit. Aveam nevoie de adrenalina. Glandele suprarenale si-au facut datoria - si le multumesc - si au secretat cantitatea optima. Am sarit "prapastia"! SUNT BINE! NU MAI FAC GLUME MACABRE!
Multumesc prietenilor care au citit... si le-a pasat de soarta mea. Am inteles ca, in caz de nevoie am cativa oameni carora nu le sunt indiferenta.
O zi si o luna minunate!
O vorbă bună, o încurajare, un zâmbet pot reduce distanţele dintre suflete.

7 comentarii:

darry.anna spunea...

Cred ca multi oameni simt uneori nevoia sa fie imbarbatati si incurajati. Si tristetea face parte din viata.
Te imbratisez cu drag.

DOAR NOI spunea...

Da.. cred ca aveam nevoie de putin - mai multa- atentie.
Multumesc pentru ca esti langa mine!
Promit sa fiu cuminte si sa fac lucruri frumoase!

Dulapul cu vise spunea...

M-am foarte foarte speriat. Am citit insa repede rectificarea, simteam ca ceva e la mijloc, si ma bucur ca raul nu e chair foarte rau. Nu pleca. Scrie mai rar, scrie cand simti, cand ai nevoie, dar scrie. Tu esti in fiecare cuvant al tau, in fiecare semn pe care il lasi. Nu te poti gasi/regasi pe tine ignorand fix ceea ce te defineste cel mai bine. Am incredere in tine, e mai mult decat incredere cumva, e un sentiment cum ca mai e mult de aratat, mai urmeaza multe. O sa vezi :)

DOAR NOI spunea...

Multumesc Fata Verde!
Ma simt atat de minunata dupa ce am citit cuvintele tale!
Multumesc!

Dulapul cu vise spunea...

Esti minunata :)

DOAR NOI spunea...

Imi voi repeta la infinit: SUNT MINUNATA! Sa eman minunatia in jurul meu!

Dulapul cu vise spunea...

:):) Perfect! Atata nevoie are lumea de contagiune-minunateasca.. :) Molipseste-i pe toti din jurul tau ;)