luni, februarie 15

Post party

Ieri, am fost la petrecere. Nu plecasem eu asa convinsa ca va fi bine pentru sufletul meu care nu prea stie pe unde se afla, dar stie sigur de ce are nevoie. Si ba cauta si nu gaseste, ba gaseste si e prea departe si se topeste de dor - dor de mangaiere - asa ca, nu prea e la locul lui.
Dar, surpriza... gazdele sunt oameni calzi, veseli, fericiti, minunati, ospitalieri, tineri, inventivi... nu stiu ce sa mai adaug. Sunt SPECIALI, ai ce invata de la ei!
Ce am facut? Am ascultat muzica de dragoste, hituri celebre. Am jucat doua jocuri (imi doream de mult sa ma joc si visul mi s-a indeplinit). Am mancat bunatati (peste cu sos de soia si patrunjel + un tort delicios si salata de fructe) si popcorn la film. Am vizionat "It's complicated" cu Meryl Strep si Alec Baldwin, o comedie romantica, usoara, dar care merita vazuta.
S-a organizat tombola si am castigat un magnet pentru frigider foarte dragut, vesel. Am primit o poezie de la gazda (fiecare invitat a avut o poezie cu dedicatie).
Pe plic scrie asa:"Pentru Claudia noastra deschidem o usa ca sa intre Cupidon" (Ha ha ha... sa nu ne ciocnim prea rau).
Bucurii ale dorului
Incerc sa prind din zbor o raza..
Sa ma-ncalzesc cu ea... mirat
Sa ne jucam, sa ne privim o ora
Sa-mi dea lumina... daca n-a uitat.
Si-apoi s-o las sa plece linistita
Sclipind in curcubeele color
Si ea plutind in colturi de planeta
Purta-va in culori din mine-un dor.
Si stiu, o vei avea si tu o data
Ea va dormi in palmele-ti usor
Si tu, vazand-o atat de colorata
Vei sti si vei simti cat mi-e de dor!"
(Liliana Munteanu - 7 iunie 2002)
A fost o experienta placuta, am cunoscut oameni... mi-am vandut cartile de povesti, care sper sa ii bucure si sa le placa.
Astept cu nerabdare fotografii!

2 comentarii:

Anonim spunea...

In sfarsit a venit o raza de soare si pe strada ta.Chiar nu-ti dai seama ce bogata esti?Copilul din tine nu a murit, sau mai bine zis nu l-ai pierdut pe drum si te multumesti cu atat de putin....O mangaiere blanda pentru sufletelul tau http://www.youtube.com/watch?v=NR1QWyYpFPI&feature=related

DOAR NOI spunea...

Mereu am crezut ca trebuie sa daruiesc mult, dar sa nu astept niciodata pe masura. Sunt un copil... un copil ce nu a citit suficiente povesti... si a inceput sa scrie acum.
Daca voi merita, sunt sigura ca voi primi.... in curand, macar un semn.
Acum,ma intorc la joc.
Multumesc pentru tot!