marți, decembrie 15

Iarna de iarna


A venit iarna in adevaratul sens al cuvantului. Ger... vant turbat ce danseaza cu fulgii, mai mici sau mai mari...

Nu-mi place frigul. Nu-mi plac hainele groase si multe. Sunt friguroasa, dar nu-mi place sa ma incotosmanez. Nu-mi place nebunia care se creaza in oras - marea capitala europeana - cand ploua sau ninge putin. Oameni agitati... autobuze aglomerate... totul o ia razna. Nu-mi place sa dau zapada din curte... e atat de grea si inghetata e insuportabila. Nu-mi place iarnaaaa!

Offf....

Vreau sa hibernez si sa ma trezesc cu forte proaspte, zambete si voie buna la primavara!

Feriti-va de mine.... sunt rautacioasa cand e frig. Ha ha ha... ce reclama imi fac! Tot sa vina Mosu'.

3 comentarii:

Dulapul cu vise spunea...

si eu tot cam asa sunt. dar cand ma trezesc dimineata si ma uit pe geam si e totul alb, si ninge, uit ca sunt doar un om intr-un mic apartament de bloc, ce se uita pe fereastra, si ma cred zana zapezilor, dansand prin fulgi, cu o rochie mai alba decat albul lor, razand din toata inima. si atunci, fix in momentul ala, iubesc iarna tare tare de tot :)

DOAR NOI spunea...

Nu pot sa cred ca mi-ai scris. Iti citesc cu mult drag blogul... si spun mereu:"as vrea sa scriu ca ea". Inca un vis mi s-a implinit si iti multumesc.
Eu, locuiesc la curte si e frumos. dar Bucurestiul e asa urat cand ninge. E o mizerie monstruoasa in centru.
Si...cu toate ca sunt friguroasa, nu ma imbrac prea gros. Prefer sa dardai.
Sarbatori Fericite si multe zambete sa iti aduca Mosu' darnic si bun.

Dulapul cu vise spunea...

Eu iti multumesc tie. Pentru ca e minunat sa stii ca sunt oameni pentru care conteaza ceea ce faci/scrii/gandesti/simti.
Si Clujul e la fel de urat in centru cand ninge, albul se transforma in maro, gri, negru. Dar eu incerc sa ma uit in sus, nu in jos. E o chestie de perspectiva :p
Sarbatori fericite si tie, si la cat mai multe povesti-vise minunate.