marți, decembrie 8

Culoare


Imi cumpar acuarele sa-mi pictez zilele si clipele in culori vii. Sa imi desenez un zambet larg si roz cat Casa Parlamentului. Sa imi asez soare in fereastra pentru a-mi lumina si inveseli fiecare dimineata.
In curte, imi voi colora un curcubeu care sa ma mangaie calduros atunci cand am nevoie. Norii vor fi pufosi se veseli, cu forme caraghioase si copilaresti, vor fi printi si zane, zmei si cai nazdravani, delfini si sirene.
Flori multe si zambitoare, sa-mi atinga obrajii cu petalele lor catifelate.
Aleile sa imi fie bine marcate si sa duca la palate cu Feti Frumosi si Ilene Cosanzene, sa rad si sa dansez la baluri de poveste.
Caleasca sa fie din zahar si vizitiii chipesi.
Pulovarul de mohair e atat de moale, cald si parfumat... adorm si ma trezesc... poate, maine.
Somn linistit, zambete si bucurii, vise placute si realizabile!

Niciun comentariu: