sâmbătă, noiembrie 21

Trifoiul cu patru foi

Soare stralucitor, neobisnuit pentru noiembrie. Lumina lui puternica ma face sa ma trezesc mai devreme decat imi propusesem. Cineva bate la usa. Cine sa fie? E devreme, nu astept pe nimeni. Parca nici nu am chef sa vad pe cineva la ora asta.
Deschis usa. Nu vad nimic. O inchid. Nu ma indepartez bine, caci iar se aud batai insistente.
-Cine esti? strig, deschizand usa nervoasa.
-Ta- naa. Sunt eu, Trifoiul cu patru foi. Am venit sa te imbratisez, sa te sarut si sa iti urez soarta buna cat mai curand.
Rosesc. Lacrimile imi scalda globii oculari. Privirea imi sclipeste datorita lor.
-Ce ochi frumosi ai. Si iti stralucesc ca niste stelute norocoase pe cerul senin, spuse Trifoiul. Draga mea, esti IMPORTANTA, VALOROASA, UNICA SI SPECIALA! Sansa este de partea ta. Eu stiu ca poti face multe, iti stiu planurile si iti doresc mult succes. POTI si VEI REUSI! Cat de curand, ai sa vezi. Iti amintesti ca zilele trecute ai vazut cosarul, da? Eu l-am trimis. Sa te faca sa zambesti, sa redevii optimista si increzatoare in tine, in puterea ta.
-Multumesc, Trifoiule. Am sa-ti dedic toate reusitele mele.
Il iau, il sarut si il trimit mai departe. La alti oameni care si-au pierdut pentru moment increderea in ei.
Soarta buna tuturor!

4 comentarii:

Diana Alzner spunea...

Succes îţi doresc şi eu!

DOAR NOI spunea...

Multumesc! Numai bine si dvs.

do re mi spunea...

Ma alatur si eu trifoiului si-ti aduc in dar un mic premiu ,m-as bucura sa-l iei dar daca nu te incanta asta e ! oricum eu ti-l ofer din toata inima si cu tot dragul frumoasa fiinta .

DOAR NOI spunea...

Do re mi... am citit despre premiul tau la tine pe blog. Iti multumesc. Nu ma descurc asa bine cu tehnica...nu stiu cum sa-l iau... dar apreciez gestul... sifaptul ca ma citesti, imi da incredere in mine.