miercuri, noiembrie 11

Papucii fermecati

Am fost in vizita.Mi s-au dat papuci. La un moment dat, ma strangeau si nu stiam de ce. Am privit nedumerita si am inteles. Nu erau ai mei, erau un numar mai mic si devenisera incomozi.
Am zambit. E neplacut sa nu te simti confortabil tu cu tine, tu in papucii tai.
As vrea o pereche de papuci vrajiti. Cand ii port sa ajung in locuri minunate ale sufletului meu. Sa descopar oameni dragi si adevarata fata a lor, sa le citesc gandurile si sa ii ajut. Vreau sa scot ce am mai bun acolo,insuflet,in acel colt uitat, pe care il aerisesc destul de rar. Vreau sa fac luminia si sa dau Cezarului ce-i al Cezarului... bucurie, boie buna, impliniri, joc si joaca.
Muzica ritmata sa anime acele unghere si panzele de paianjen sa dispara. Vrajitoarele rele sa plece de acolo. Pentru ele am alte planuri. Le duc la coafor, apoi la mall si le transform in zane. Mai ales ca se apropie sarbatorile de iarna, vor avea de lucru. Vor imparti cadouri si zambete si baghete magice oamenilor de pe strazi.
O zi de poveste va doresc! Magie si bucurie! Zambet si sansa!

Niciun comentariu: