sâmbătă, octombrie 24

... am învăţat

După cursul de psihologie de marţi, am învăţat că:
- nu există doar iubire ci şi ură.... şi e normal;
- nu există doar prieteni adevăraţi, ci şi din cei ce te folosesc, apoi nu mai dau doi bani pe tine (de ce? poate că nu i-ai ascultat când te-au rugat să fii ca acum 2 ani, veselă... nu ştiu; păcat şi doare şi e trist;)
- am înţeles că nu pot salva lumea;
- am înţeles că nu există doar zâmbete ci şi lacrimi... şi chiar de fericire;
- am înţeles că există bine şi rău;
- am înţeles că trebuie să te iubeşti şi pe tine, căci nimeni nu face asta în locul tău;
- am înţeles că e bine să înveţi a spune NU, NU POT;
- am înţeles că oamenii nu se gândesc la tine după ce îi ajuţi... deloc... uită ce şi cum şi când a fost nevoie de ajutorul tău.
Dacă aş muri mâine, îmi cer iertare tuturor celor care mi-au fost prieteni până în clipa în care nu m-au mai suportat cu schimbările mele (evolutive pot spune, căci un om care nu se schimbă, nu evoluează).
Le mulţumesc celor care mi-au corectat greşelile aici pe blog... am mai învăţat ceva şi sunt convinsă că mai am zeci de greşeli.
Mulţumesc celor care au văzut în mine ceva bun...
Asta, aşa, în cazul în care moartea mă ia pe nepregătite!

Un comentariu:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.