luni, septembrie 14

Pantofi cu toc

Pantofii cu toc. Atât de sexy, dar atât de periculoşi.
Câte dintre noi nu am mers, pe furiş, cu pantofii mamei? Îmi aminetsc şi acum. cu drag, discursul mamei: "Nu înţelegi că nu ai voie să mergi cu tocuri până nu ţi se formează piciorul?! Tocurile deformează muşchii gambei."
Am ascultat şi a fost de bine... am picioare frumoase. Ha ha ha. Glumesc. Numai eu ştiu de câte ori am furat pantofii mamei, cu flec metalic şi bocăneam prin curte.
Dar, nu la asta voiam să mă refer. Am o prietenă accidentată la scările de la metrou din cauza tocurilor. Astăzi, aşteptând o prietenă comună la metrou, am văzut o femeie foarte frumoasă şi cochetă, cu super tocuri, cum s-a prăbuşit pe scări.
Dragi doamne şi domnişoare, vă rog din suflet aveţi grijă. Folosiţi scările rulante la metrou. Sunt renovate, se renovează şi în alte zone.
Vă rog fiţi precaute. Sănătatea este preţioasă! Nu alergaţi când sunteţi pe tocuri. Nu le imitaţi pe doamnele din "Sex and the city".
Fiţi cochete, dar cu mare băgare de seamă!

4 comentarii:

Anonim spunea...

E o avertizare pt frecventele purtatoare de tocuri dupa cate se pare! Bine ca eu nu prea port,decat ocazional! Sunt cam incomode iar eu nu sunt fitzoasa...

Pupici de seara!
L'automne

DOAR NOI spunea...

Mi-a parut rau de ce s-a intamplat prietenei mele... e greu sa fii cocheta.
Sanatatea e mai importanta!

Mikka spunea...

Mmmmm... mi-amintesti de scena aia grozava, pe care o iubesc de ma topesc, aia din filmul "O femeie face cariera" ("Working girl"): Melanie Griffith grabind spre servici in pantofi sport, cu sosetute albe peste ciorapii negri si sexy. Slalom printre oameni, scari, alea-alea. Ajunge la birou si scoate niste pantoooofiii negri cu tooooc, sexy rau, si-i pune si gata!
Poti sa fii sexy, -why not? - da' tre' sa fii si cu masura, si cu oarece istetime, nu?

DOAR NOI spunea...

Da, Mikka asa e cel mai bine. Mi-a fost mila de-a dreptul de femeia aceea cocheta pravalita pe scari. BIne ca nu a patit nimic.