duminică, august 23

Vacanta

De cand o astept. Nu credeam ca se va intampla anul acesta. A fost un an atat de agitat, cel putin in ultimele luni. Noroc ca sunt norocoasa - ha ha ha - si am prieteni care au grija de mine. Asa ca, o buna prietena, s-a ocupat de rezervare. Bulgaria, Sunny Beach. Superb. De abia astept. Nu mai am stare. De ieri, am inceput sa lucrez la facut bagaje. Imi voi lua si de citit. Am luat o pauza cam lunga de la lectura. Am sa si scriu. Sper sa ma tin de cuvant. Dar, mai presus de toate, vreau sa ma odihnesc, sa dorm de-a dreptul. Va povestesc la intoarcere cum a fost.
Acum, merg sa mai cumpar una alta si gata. Bagajul e nerabdator sa ma insoteasca.
Maine imi iau ramas bun de la colegi! De unii imi va fi dor. Am sa pastrez legatura cu ei. Oricum ma voi mai duce sa-mi iau cartea de munca. Le voi duce bomboane sa le mai indulcesc amarul despartirii. Ha ha ha.
Toate cele bune sa se adune.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sa fie asa cum iti doresti,om bun! Pe masura asteptarilor tale,meriti!
De-abia astept sa-mi scrii cum e pe-acolo si cum ai perceput sufleteste!!!!!!!!! Poate reusesti sa vezi si Balcicul Reginei Maria,daca e cumva pe-aproape! Se spune ca e superb,coplesitor!!!!!!
Am citit enorm despre el,e o intreaga poveste fascinanta!!!!!!!

Drum bun,draga mea! Ai grija de tine! Vacanta frumoasa!

L'automne