duminică, august 23

Muzica

Ascult regae. Incepusem o campanie de genuri muzicale. Am abandonat-o. M-am oprit la El negro si Slang.
"Ce sa faci cu atata ura,
Daca viata isi inchide maine portile?"
Chiar asa... De ce uram? E greu sa vedem ca altii isi gasesc drumul, bucuria in lucruri marunte, ca sunt fericiti sau poate doar au facut compromisuri pentru a fi in randul lumii. Dar, hai sa-i lasam pe ei cu ale lor si sa ne vedem de ale noastre.
"Linistea e o harababura, pe care mai bine o tragi adanc in piept."
"M-ai uitat intr-un pahar cu apa." Poate trebuie sa vedem mereu partea plina a paharului. Ce spuneti?
"Domnule Dumnezeu, lasa-ma sa fiu eu." Sa fiu eu, neinfluentata de rautatile si de viata asta nedreapta. Sa-mi urmez drumul asa cum trebuie urmat. Sa am puterea sa ignor tot ce-i rau si urat.
Muzica, vise, visare, relaxare, dorinte si ganduri "cocotate pe un nor".

3 comentarii:

Anne spunea...

Ce bine ar fi daca rautatile din jurul nostru nu ne-ar afecta..off..

Anonim spunea...

Unii urasc cu atata patima...,visceral... Sa fii,oare,in stare sa fii mai degraba rau decat bun si tolerant?? Muzica poate face lumea mai buna,asa cred! Cine crede in puterea ei...n-are ce pierde! Sa mizam pe naturaletea lucrurilor frumoase si sa visam!

Vise frumoase,draga Claudine!
L'automne

Printre Gânduri spunea...

Frumoasa muzica...Cand ascult El Negro sunt mai vesela,mai optimista...Imi da o stare de binete...