miercuri, iulie 1

Mâinile

Întotdeauna am privit cu plăcere mâinile oamenilor. Unele atât de muncite, încât îţi vine să le iei şi să le mângâi, sa le oblojeşti.
Am întâlnit mâini firave, emotive... albe, din care viaţa parcă s-a scurs. Am văzut mâini delicate, îngrijite, frumoase, armonioase, ca şi cum ar fi modele pentru o pereche de mănuşi.
Îmi plac degetele lungi, de pianist, de scriitor, de artist in general. Degetele exprimă aşa mult! Să dau un exemplu: sensibilitate, frumos, gingăşie, artă, emoţie, siguranţă.
Mi-am aminit de o poezie:
"Degetul mare, pleacă la plimbare.
Arătatorul, duce bastonul.
Mijlociul, duce paltonul.
Inelarul, duce geamantanul.
Degetul mic, nu duce nimic, pentru că e mic."
Totul e construit cu un rost pe această lume. Până şi degetul inelar. Cât de romantic este bunul Dumnezeu de s-a gândit aşa, la toate.
Mâinile pot spune atâtea despre tine. Îţi dă în vileag şi meseria dacă nu ai grijă de ele.
Să ne împreunăm mâinile în rugăciune, să mulţumim că le avem şi să le preţuim.

4 comentarii:

The Procrastinator spunea...

Şi mie îmi place să studiez mâinile oamenilor:). Chiar divulgă multe detalii.

Anonim spunea...

Ce dragut!! Parca ai fi un copil care viseaza! Putini s-ar fi gandit sa scrie despre maini... Mereu mi s-a spus ca am maini de pianista! Si mie imi place sa observ mainile si chiar am observat ca unele au si-un anumit nerv,sunt mai elastice si parca exprima anumite trairi...

L'automne

DOAR NOI spunea...

Multumesc pentru comentarii.
Uneori visez prea mult si sunt tare credula.
Ai grija de frumusetea mainilor tale, L'automne.

Anonim spunea...

Stii,Liza,nici eu n-am un ten perfect(ziceai ca ai si tu probleme) dar mainile sunt altceva,parca simt lumea cu ele...Sunt extrem de fine!
Nu toti avem un ten fara cusur dar se compenseaza prin multe alte lucruri foarte delicate!!
Sa fim sanatoase!
Te pup si-ti doresc o zi cat se poate de senina!!!!!!!

L'automne