marți, iunie 30

S-au închis porţile

Am promis că revin cu detalii. A fost bine. Oameni constienţi de prezenţa emoţiilor, au adresat întrebări uşoare, mi-au urat succes, au părut sau chiar au fost, interesaţi de domeniul meu de cercetare. Un domn, a dorit sa consulte o carte din biblioteca laboratorului. Fiind o zi cu multă deschidere, am permis şi acest lucru.
La un moment dat, a venit un tânăr, care îmi adresa întrebări, dar în acelaşi timp lua notiţe. De la oboseală eram tare nedumerită. Uitându-mă la ecusonul său, am văzut că este de la presă.
Per total, a fost bine, interesant... m-am descurcat. M-am simţit un om mare. Toţi colegii de seama mea, aveau în spate şefi cu experieţă, care le-au preluat această "povară". Eu, am fost doar eu cu mine.
Vă mulţumesc că mi-aţi fost alături! Am simţit asta din plin şi vă rămân datoare.
Gata! S-au închis porţile, s-a dat drumul la câini şi ne apucăm să cercetăm. Cu mai mult drag, cu enorm de mult spor şi cu rezultate măreţe.
Toate bune să se-adune.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo,Liza!! Eram convinsa ca te vei descurca,experienta isi pune amprenta! Emotiile te coplesesc uneori dar important e ca s-a terminat cu bine!
Daca esti draguta,te-as ruga sa-mi spui cate ceva despre ce se cerceteaza acolo(si daca se poate!),despre ce e vorba mai exact,se fac si teste? Mi se pare interesant,de aceea intreb,ma fascineaza si stiu ca ai putea sa ne faci sa si intelegem...
Multumesc frumos!!
Pupici!

L'automne

DOAR NOI spunea...

Buna seara, L'automne.
Incerc sa fac putina reclama institutului.
Este un insitut de inginerie electrica.
Eu sunt biolog. Avem o micoteca alcatuita din cc. 30 de specii de mucegai. Testam rezistenta diferitelor materialelor electrotehnice, plastice,compozite, obiecte de patrimoniu. Se testeaza capacitatea de a inhiba dezv. mucegaiului decatre diferite solutii de argint, produse in institutul nostru.
E o munca interesanta. Dar, eu simt ca nu sunt facuta pentru asta.
Nu stiu...
Seara frumoasa!

ajnanina spunea...

felicitari, omulet mare :)))
or sa planga ciupercile dupa tine cand te intorci in invatamant... :))

DOAR NOI spunea...

Multumesc Ajnanina.
Da, sunt convinsa ca vor plange. La inceput, nu le puteam suferi, imiprovocau stare de greaţă, de rău. Cu timpul, au devenit mai indulgente si chiar prietenoase... in limita posibilitatilor lor. :)

broscutza spunea...

Felicitari iubita!! Eram sigura ca ai sa reusesti! Pentru ca ai forta si energie in tine pentru enorm de multe lucruri minunate!
Felicitari din toata inima! Sunt mandra de tine!!