vineri, iulie 31

Bicicleta

Mi-e dor sa merg pe bicicleta.
Am invatat sa pedalez pe bicicleta cu roti ajutatoare a unei vecine. In clasa I, pentru ca am luat premiul intai, mi s-a cumparat bicicleta. Nu mai stiu exact cum se numea. Fiecare model avea un nume. Era Pegas, cea cu coarne lungi. A mea se numea ceva gen Modern. Nu ar trebuie sa spun caci nu stiu exact. Poate isi aminteste cineva si imi spune si mie.
M-am plimbat multi ani. Cand am devenit domnisoara, mama a zis: "Gata. E timpul sa pui capat acestei activitati baietesti." Mama si-a dorit intotdeuna fete si ne-a educat in stil vechi, cu maniere si ne-a dorit foarte feminine. Nu m-am opus. Am plans putin dupa ea. Era doar un dar bine meritat. Invatasem foarte, foarte bine.
In vara, m-am intalnit la un pahar de suc si o ora de vorba, cu un prieten "vechi" - care e atat de bun, pe masura ce se invecheste e mai aproape de sufletul meu - care este administratorul site-ului www.haios.ro. Eu tot ii trimiteam materiale pentru site, inclusiv bancuri. La categoria bancuri are organizat concurs. I-am spus ca eu chiar merit premiul. Mi-a spus ca imi cumpara bicicleta. Imi doream si imi doresc bicicleta. Chiar isi cumparase un coleg de servici si eram tentata sa fac o tura, dar imi era rusine de colegi. Totusi sunt o lady. Ha ha ha. M-am simtit stanjenita in acea clipa. A insistat. Am acceptat. Sansa nu mi-a suras. S-a inceput lucrarea de reabilitare a strazii pe care locuiesc. (Ce jurnalistic m-am exprimat hi hi hi). Nu aveam cum sa merg cu bicicleta intr-o zona de mlastina - nu exagerez, asa era strada pe ploile acelea torentiale. Foloseam pungi sau cizme de cauciuc, cine avea. Prietenul meu nu a crezut. A spus ca il refuz si asta e o scuza buna. (Stie ca sunt orgolioasa. Adevarul e ca nu prea eram de acord sa accept. Mi s-a parut putin cersit premiul.)
Ieri ma intreba daca mi s-a reparat strada "pentru bicicleta". Din pacate nu. Am crezut ca am pierdut premiul. Mai ales ca s-a terminat oferta de la "Carrefour". Ma consolasem cu gandul. Dar mi-a scris urmatorul mail: "pai nu trebuie sa-ti cheltuiesti banii de concediu pt bicicleta, ca in continuare iti sunt dator cu 4 milioane, doar ca ziceam ca s-au terminat promotiile la bicicletele faine din Carrfefour."
Sper ca in septembrie sa ma plimb cu bicicleta. Ha ha ha... e sansa mea!

2 comentarii:

Anonim spunea...

De ce sa nu te plimbi cu bicicleta,draga mea? Iti pui o pereche de bermude dragutele si hai la plimbare! Cum sa nu se poata?! E asa de comod,de relaxant! Eu chiar si-acum mai am Pegasul din copilarie,e conservat super!! Al meu e model clasic,rosu,exact cum mi-am dorit la varsta de 7-8 ani! Ce bine ca mi-ai redeschis apetitul,il uitasem...
Plimbari cat mai placute si...sa vina,domnule,mai repede bicicleta aia!!!!!!

Te sarut,Liza! Seara frumoasa,suflet drag!
L'automne

DOAR NOI spunea...

Da. De abia astept sa o primesc. Acum, o voi folosi pentru intretinere si armonia corpului.