luni, iunie 1

Sirag de margele

Am primit un sirag de margele cu dedicatia: "In viata ta sa fie barbati cate margele are acest sirag". Este asa lung... Nu m-au incantat cuvintele. Am luat-o ca pe un blestem, desi nu cred in asta. [Citeam ieri ca nu e bine nici in destin sa crezi, caci altfel nu iti mai asumi greselile, crezand ca asa ti-a fost scris acolo Sus].
Ciudat... n-am sesizat ca erau 3-4 tipuri de margele. Dar, am inteles ca in viata mea, apar si reapar aceeasi barbati. Parca de fiecare data mai buni, cu ganduri mai bune, vazand lucrurile frumoase din mine.
Acum, imi doresc sa gasesc omul care sa ma vrea asa cum sunt, cu bune si cu rele, cu bucurii si necazuri, cu pozitivism si negativism... sa-mi fie alaturi la bine si la rau, pana ce moartea ne va desparti. Eu sunt dispusa sa ofer tot ce pot: bucurie, tandrete, zambete, bucurie, intelegere...
Astept margeaua UNICA din viata mea, cea care sa incheie siragul iubirilor mele...

3 comentarii:

A Not So Spotless Mind spunea...

Si fie s-o gasesti(sau sa te gaseasca) foarte curand! :)

DOAR NOI spunea...

Gura s-o ai aurita.
Multumesc frumos.
Zambete si bucurii iti doresc!

Orry spunea...

dorita ta sa fie implinita! Sa traiesti o viata plina de iubire si nu de barbati multi! ( unul ajunge - daca e bun! )
ziceam si eu ! :)
Te pup