luni, iunie 29

Mă dau mare...

N-am cu ce mă, n-am cu ce... dar ma dau mare. Azi pentru mâine.
Mi-am tuns breton şui, noroc că se poarta. Fac economie, doar lucrez în cercetare. Nu-mi permit lux şi răsfăţ la coafor de fiţe. Mai nou, duc bani de acasă ca să-mi amenajez laboratorul.
Îmi scot rochia de gală, îmi lăcuiesc unghiile, scot pantofii cu toc cui -să fiu la înălţime - şi mă parfumez cu cel mai bun parfum din colecţie.
Poate vă întrebaţi de ce?! E doar Ziua Porţilor Deschise (şi a geamurilor spălate).
Ei... mai este un motiv. Voi ţine speach (hai să zic discurs, să fie româneşte)... în faţa oamenilor din ministere, directori de institute, presei. Neam de neamul meu n-a făcut asta.
Azi, mă dau mare... mâine, nu ştiu ce va fi... cât de mult îmi vor tremura genunchii, vocea nu mai spun... dar comentez mâine seară rezultatul.

7 comentarii:

broscutza spunea...

Succes!! Iti tinem pumnii si suntem alaturi de tine!! O sa fii minunata, simt eu! Fruntea sus si zambet la purtator!!

sara.alessia spunea...

Bafta! vei fi la inaltimea gandurilor, sufletului. Emotiile sunt aboslut firesti. astept sa detaliezi evenimentul.

DOAR NOI spunea...

Multumesc. Va fi zâmbet... un zâmbet de stres, dar si de eliberare. M-au muncit ca pe hotii de cai.
Macar sa nu ma impiedic la final.
Pupici dulci.

DOAR NOI spunea...

Sa fie , Sara!sper sa fie o experienta de neuitat in sensul bun.
Revin cu detalii.

Anonim spunea...

Sunt convinsa ca vei fi la inaltime!!
Sa ne spui cum a fost,da? Te-asteptam,sa nu ne uiti!! BAFTA !!!
Pupici!

L'automne

Orry spunea...

asteptam rezultatul cu sufletul la gura, desi sunt convinsa ca totul va iesi perfect!

Adrian spunea...

Bafta!