miercuri, iunie 17

Mincinosul- de Carlo Goldoni

Marţi, 16 iuni, orele 19.30, Palatul Copiilor. Televiunea Română filmează. Piesa de teatru "Mincinosul" de Carlo Goldoni. Biletele destul de scumpe, mă aşteptam la o piesă de senzaţie.
Claudiu Bleonţ, cu maximă naturaleţe, a jucat rolul mincinosului. Piesa a fost perfectă până la un moment în care adaptarea la zilele noastre, a depăşit limita normalului. Să mergi la teatru ca să auzi referiri cu tentă sexuală - pe care le auzi zilnic în autobuz, în parc, la servici - nu îţi face o deosebită plăcere.
Muzica foarte frumoasă. Jocul actorilor Sebastian Papaiani şi Valentin Uritescu a fost la înălţime.
Relaţionarea cu publicul şi cu regiyorul îmi place şi nu-mi place.
Regia: Toma Enache.
Per total a fostinteresant, dar nu-mi vine să o recomand.
"Străduinţa pe care am pus-o în alcătuirea comediilor mele a fost în întregime aceea de a nu deforma natura". Goldoni (celebru dramaturg italian, considerat de criticii actuali drept unul dintre cei mai renumiţi autori de teatru europeni).

Un comentariu:

Razvan Stefanescu spunea...

As spune ca a fost o (cel putin) ciudata impletire intre Carlo Goldoni si Vacanta Mare. Pacat de valoarea piesei originale si de jocul actorilor.