marți, mai 19

Micuta Napoleon(a)

Incerc sa fac multe lucruri. Unele pentru sufletul meu, altele pentru cei din jur. Am ajuns sa fiu un mic Napoleon. Vorbesc la telefon, scriu si un e-mail, ascult in surdina si ceva muzica. Vreau sa fac cat mai mult si divers.
Acum am luat o pauza de la legislatie si imi incarc bateriile scriind putin aici.
Pe seara, particip la un curs de scriere creativa. De abia astept. Asta e pentu sufletul meu. Mereu mi-a placut sa scriu...
Maine imi exercit functia de cercetator... ma ocup de stiinta. Vineri particip la sustinerea unei teze de doctorat. Sambata prezint o lucrare stiintifica.
Ma intreb adesea, cum am reusit sa studiez stiinte exacte (bine ca am urmat o facultate despre viata -Biologia) si, cu toate astea, sa fiu asa visatoare si sensibila.
Sunt intr-o perioada in care imi doresc altceva. Poate un "nou" inceput? Daca mi se ofera sansa, n-am sa spun nu.

Un comentariu:

emptysoul ♥ spunea...

APP.SI MIE IMI PLACE SA FAC MAI ULTE LUCRURI ODATA....SI CHIAR IMI REUSESTE....