sâmbătă, mai 9

Ganduri

Am intalnit, intamplator, un om ce a facut parte din viata mea. Fiecare intrevedere ma bucura si-mi trezeste amintiri si ma face sa gandesc. In primul rand, ma gandesc la mine, la greselile mele, la viata mea.
Nu stiu daca prezenta unui barbat iti aduce fericirea. Nu. Cu siguranta nu. Dar, e in firea lucrurilor sa fie un barbat in viata ta. E o etapa a vietii sa te casatoresti, sa faci copii. Relatia cu un barbat iti aduce implinire, ca sotie si mama.
Am avut iubire si am alungat-o. Am intalnit barbati care au avut rabdare cu mine, si m-au acceptat -cu bune si cu rele- nu mi-au purtat dusmanie si au apreciat fiecare gest, zambet, incurajare, imbratisare, sarut. Cel de ieri, mi-a oferit ajutorul de cate ori i l-am cerut. Mi-a spus ca sunt unul din oamenii care face lumea mai frumoasa. Era o placere sa ma prezinte prietenilor. Era mandru de mine.
As vrea sa ma intorc in timp si sa nu mai fac greseli. Uneori sunt asa autoritara... din mandrie, din orgoliu, din prostie, din teama. Am avut principii - prostesti- care m-au facut sa nu accept anumiti oameni in viata mea. Imi pare rau. Ma simt infranta de bunatatea si atitudinea lor fata de mine. Au castigat. Net. Sunt mult mai buni decat mine. Am inteles asta dupa ani. Dupa experiente umilitoare. Asa... sa vad cum e. Poate asta trebuia sa se intample. Sa traiesc anumite experiente din care sa invat ceva.
Am cerut iertare. Acum, depinde de ei sa o accepte. Plang. Dar sunt prea mandra... mi-e rusine de mine, de ceea ce am facut. Doar Dumnezeu ma poate ajuta, sa fiu iertata si sa fie bine.
Nu sunt perfecta. Nimeni nu este. Gresesc. Sunt om.
Astept, cuminte, vazandu-mi de viata mea -incercand sa nu fac umbra Pamantului degeaba- un om calm, cald, intelegator, cu simtul umorului, care sa-mi insenineze zilele si sa-mi linisteasca temerile, noaptea.

6 comentarii:

Adrian spunea...

a ierta nu e usor, dar nici greu...

DOAR NOI spunea...

Eu cred ca-i usor sa ierti, dar foarte greu sa uiti. N-am facut rautati, n-am produs suferinte atat de mari incat nu pot fi iertata.

Geanina Codita spunea...

Orgoliul si mandria i-au determinat pe unii sa faca lucruri pe care le-au regretat in final, insa orgoliul lor este atat de mare incat merg din prostie in prostie, din rautati in rautati la nesfarsit. Tu ai realizat intr-un final unde ai gresit si ai recunoscut ceea ce inseamna foarte mult pentru tine in primul rand.Sunt oameni care se folosesc de oamenii pe care i-a jignit candva si astazi le cere iertare pentru a-i jigni pe altii, pentru a lovii in altii.Mai rau este ca ei se cred imaculati desi caracterul ...
Zile senine si fara rautati!

Baschet Club Star spunea...

Ai incredere in tine, Clau si nu ceda! Stiu ca iti vei gasi fericirea pentru ca simt acest lucru. Si nu uita ca voi fi mereu langa tine! :*

Leo spunea...

Daca te ierti tu pe tine insati si recunosti fata de tine ca ai gresit, e un castig. Desprinde-te de trecut, ai incredere in viitor.
Ai sa intalnesti multi oameni frumosi in drumul tau, unul sigur e pentru tine.

DOAR NOI spunea...

Multumesc Leo.
Asa voi face. Voi lasa trecutul in urma, voi privi cu optimism spre viitor.
O zi senina si o saptamana minunata!