luni, martie 30

Te consideri un om bun?


Duminica, soare si frumos. Zi de primavara, cu drepturi castigate.
Am scos putin nasul la aer, in curte. S-a trecut la muncile de primavara. Se taie vita de vie, se ard corzile. Miroase a fum. Intru in casa.
Am ceva filme adunate. Nu sunt cinefila, dar am oameni in jurul meu, pasionati. Trebuie sa fac fata unei discutii pe aceasta tema, la un moment dat.
"
Sapte suflete" cu Will Smith...un film emotionant, care merita vazut. Ridica multe intrebari la fileu. Ce este viata? Pentru ce traim? Te consideri un om bun?
Viata este ceea ce traim clipa de clipa. Ne ofera daruri, lucruri bune atunci cand meritam si cand nu le asteptem, dar si lucruri rele ca sa ne trezeasca la realitate.
Traim pentru a perpetua specia umana. De acea ne dorim sa daruim copiilor nostri tot ce e mai bun. Pana la urma, familia este cel mai minunat dar primit de la viata, care ne duce faima mai departe.
Ma consider un om bun? Cred ca da. Intotdeauna am pus pe ceilalti inaintea mea. Am daruit neconditionat. Mi s-a atras atentia ca nu voi fi apreciata, ca lor li se pare ca li se cuvine. Da. Asa s-a intamplat. Cand a venit de la oameni la care tineam si aveam pretentii de un multumesc, a durut. Dar mi-am zis: a fost alegerea mea. Asa am simtit, asa am procedat. Ma gandesc ca, sunt oameni care nu m-au vazut niciodata. Am corespondat, am vorbit la telefon, ne-am sustinut reciproc, dar nu ne-am intalnit.
Mi-as da viata pentru cineva? Poate. Pentru cineva din cei dragi, foarte dragi.
Am decis: voi face doar ce simt. Nu ma mai las influentata de nimeni, nu mai respect principii si canoane. Nu se stie cat mai am de trait, vreau ca cei apropiati sa stie in ce masura si sub ce forma tin la ei.
Va recomand filmul. E trist, dar este cu si despre oameni buni.
OAMENI PENTRU OAMENI.


Niciun comentariu: