luni, martie 30

Cu dragoste...

Aceste randuri, cu dragoste, sunt dedicate unor oameni care m-au invatat ce inseamna dragostea. Nu voi da nume, caci sigur se vor recunoaste. NU am cuvinte sa le multumesc.
Dragostea, este atunci cand omul de langa tine, iti spune povesti chiar dac-ai depasit varsta admisa. Dragostea este atunci cand il iubesti pe cel drag, chiar si pe patul de spital, obosit si deprimat.
Multumesc celui care, de pe patul de spital din Genova, ma incuraja acum 2 ani, de Craciun, ca-mi voi gasi dragostea si linistea, cand nu o voi mai cauta si astepta cu infrigurare. Am invatat ca, dragostea este speranta ca omul drag se va face bine pentru tine, pentru a fi impreuna pana la adanci batraneti. Multumesc ca si-a amintit de mine, si mi-a luat vederi din Italia, pentru intregirea colectiei. (Promit ca imi fac timp sa ne intalnim sa intru in posesia lor). Multumesc pentru mesajele de sarbatori, de 1 si 8 martie.
Multumesc celui care m-a invatat ca dragostea nu e doar poezie, ci si atentie, mangaieri, initiativa, dorinta de a fi cu cel drag...chiar daca doar il privesti in timp ce lucreaza pentru a finaliza sarcini restante pentru servici.
Multumesc pentru lectia de teorie, sper sa nu va dezamagesc si cel care mi-e drag, sa va dea in scris, intr-o zi, ca am invatat ce este DRAGOSTEA.
Aveti grija de voi si de cei/cele dragi/drage voua.

Niciun comentariu: